Stressar ner

I helgen har vi kunnat beta av en del på vår bröllopsplanering, vilket känns bra.

Jag är nu inne på min sista modul i min distansutbildning, så den 12 april kommer jag vara färdig med den och det känns också mycket bra. Ska bli skönt med lite studieuppehåll.

Har även haft ett samtal med en jurist idag som tagit bort en del av min oro kring vårt kommande husköp. Även att det faktum att förra veckans möte med banken gick överförväntan har även det påverkat mig positiv och jag känner att jag första gången på länge kan andas ut och stressa ner och den gnagande klumpen av oro har minskat radikalt. Den pirrande känslan av positiv förväntan har nu istället växt till sig och tagit över.

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0