Julstämning

I helgen har Joakim julpyntat så fint här hemma. Själv hade jag noll jul känsla och ingen ork/lust till att pynta. Men så fort Joakim plockade fram julbelysningen, satte upp julgardinerna och ställt fram alla tomtar och änglar infann sig julkänslan direkt. ❤

Så i söndags blev det adventsfika här hemma och första ljuset i adventsljusstaken blev tänt. Blev dock köper fika då jag inte hunnit/orkat baka fler och de andra jag bakat tidigare var slut.

Igår tittade jag och Linnéa på första avsnittet av årets julkalender och vi har tänkt följa den varje dag fram till jul. Linnéa föredrar att titta med teckentolkning. Hihi

Nu kör vi även...
...jultema vid pottläsningen. 🎅

Igår blev det bakat nya lussekatter (sockerfria) och även Linnéa fick en halv att smaka. Den var god, men roligast att smula sönder och lägga på golvet. Hihi

Igår provade även sin klänning som hon ska ha på julafton. 😍

Igår kväll när Linnéa låg och sov slog Joakim och jag in lite julklappar. 📦

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Jane Cobra Ekelund

Fått mitt livs finaste julkort idag! Tack Linnea&föräldrar. När tomtenissen är så underbar som hon är det bara kul att ha tomtar på loftet. Du har en fantastisk mamma Linnea fattar inte hur hon orkar och hinner med ALLT! Hon gör ju ALLT! DET har hon inte lärt av mig iallafall!

Svar: Roligt att postens app "riktiga vykort" funkade som den skulle så att du fick ditt julkort idag. 😊 Glömde skriva med gott nytt år på dem. Men, men kan inte komma ihåg allt. Jag försöker hinna med och fixa så mycket jag kan för min fina lilla familj. Kramar från oss!
LadyViolett

2014-12-03 @ 22:28:03
Postat av: Yvonne

Så söt Linnea är i sin klänning! Kram!

2014-12-04 @ 07:11:25
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0