Premiär åkning 😄

Idag har Linnéa tagit sin första tur i sin nya pulka som hon fått i julklapp av sin farmor och farfar. Som ni kan se var det en uppskattad sådan. 😄 Tyvärr har jag ingen bra bild på när hon blir dragen, då det var jag som drog henne, men Joakim har lovat ge mig några av hans bilder sedan.

Idag har även jag och min älskade svärmor varit på mellandagsrean, så Linnéa har varit hemma och myst med sin pappa, farfar och farbror. 😊 Då passade Linnéa på att visa upp lite nya färdigheter. Linnéa har idag tagit sina första riktiga kryptag, samt rest sig upp mot en låda fynd med böcker. Så det händer minsann grejer när man är i väg. 

Tyvärr hade jag ingen större shoppinglycka. 😞 Skulle köpa lite grejer till Linnéa för julklapps pengarna hon fått från sin deda, gammelfaster och pram baba, men det blev endast en bok, ett par trosor och en body som fick följa med hem denna gång. Det var så lite som var på rea, dåligt nedsatt var det också och mest typ finkläder och jul kläder som liksom är förbi. 😕 Får göra ett nytt försök en annan dag och hoppas på bättre shoppinglycka då.

/Lady Violett



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Linnea ser ut att gilla åka pulka. Tänk på att det kan bli kallt om gumpen! kram!

Svar: Vi har lagt vikt ett sittunderlägg under rumpan och ryggen och inte varit ute i pulkan mer än 20 minuter för att vi inte vill att hon ska bli för kall om rumpan och ansiktet. Men tack för att du nämnde det ändå i fall vi inte hade tänkt på det. 😊 Kram!
LadyViolett

2014-12-29 @ 16:25:44
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0