Tens

I fredags jobbade jag min sista dag innan den stundande mammaledigheten, nu i lördags var det exakt 3 veckor kvar till beräknad förlossning och igår njöt jag av min lediga tid genom full sysselsättning hela dagen. Började förvisso dagen med en lång sovmorgon och en slö förmiddag.
Efter det var det dock dags kursen "Livet efter förlossningen" som hölls av en sjukgymnast som gick igenom knipteknik, lyft- och bärteknik. Vi var tre stycken där för att ta del av den. Meningen var att Folktandvården också skulle komma och informera om skötseln av barnets tänder med de verkade ha fått förhinder för de dök inte upp så det vart inställt. Själv hade jag en egen tid inbokad med sjukgymnasten för att gå igenom tens- apparaten jag hyrt till smärtlindring inför förlossningen. Enligt sjukgymnasten verkar jag visst ha en hög smärttröskel eftersom jag kunde dra på rejält utan att känna något obehag. Jag tyckte att tens- apparaten verkade var lätthanterlig och smidig, så jag tror jag kommer att kunna få god nytta av den. Men det återstår att se när det väl drar igång på allvar.

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: yvonne

Tens har jag haft för ryggen.Jag tål att dra på ordentligt Kram!

2014-03-25 @ 21:55:32
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0