Mammas mask ❤

Nu går det framåt. Bokstavligt talat. Linnéa har inte lärt sig krypa riktigt ännu, men hon tar sig fram som en liten mask genom att lyfta rumpan och dra sig fram med armarna. Detta har hon gjort nu i en dryg vecka, samt att hon går upp på alla fyra och står och gungar. 

Denna veckan har vi haft besök av min faster och min tata.


Linnéa med sin deda

Linnéa med sin gammelfaster Vera


Trött och sliten mamma...
...då det verkar vara tänder på g. Linnéa varit grinigare än vanligt en tid nu och i fredags fick hon snuva och feber. Hon dregglar som aldrig förr. Hon gnager och stoppar in grejer i munnen mer än någonsin, tandköttet i underkäken har hårdnat och vittnat. Så ikväll fick Linnéa bekanta sig med tandborsten inför den kommande tandborstningen när bissingen tittar fram. 

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Jane Cobra Ekelund

Snyggt jobbat Linnea! Dissen och "TALK TO THE HAND" är helt klockren! Sen när du lär dig prata har din mamma många kommentarer som får dom flesta att häpna och bli målösa. Fast jag tror du kommer att ha full koll på läget själv. Goes around comes around! Bara hoppas jag närvarande någon av gångerna. Du 4:e generationen B*tch Linnea! Jag LÄNGTAR! Ses snart!

Svar: Linnéa kväljer och spyr också av ditt penicillin. Ska ringa idag och fråga efter stolpiller.
LadyViolett

2014-11-17 @ 15:20:14
Postat av: Jane Cobra Ekelund

Snyggt jobbat Linnea! Dissen och "TALK TO THE HAND" är helt klockren! Sen när du lär dig prata har din mamma många kommentarer som får dom flesta att häpna och bli målösa. Fast jag tror du kommer att ha full koll på läget själv. Goes around comes around! Bara hoppas jag närvarande någon av gångerna. Du 4:e generationen B*tch Linnea! Jag LÄNGTAR! Ses snart!

Svar:
LadyViolett

2014-11-17 @ 15:21:37
Postat av: Yvonne

Så roligt att din pappa och din faster var på besök! Det är inte alla barn som kryper utan håller på som Linnea och sen rätt vad det är så går dom..Kramar till er alla tre!

Svar:
LadyViolett

2014-11-17 @ 18:30:23
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0