KĂ€nner mig stolt 😄

Äntligen har jag invigt symaskinen som Joakim och jag fick i julklapp för drygt 2 Ă„r sedan.
Har sytt tvĂ„ frottĂ© inlĂ€gg till LinnĂ©as tygblöjor utav gamla handdukar som jag fĂ„tt av en bekant. AnvĂ€nde en utav ImseVimse frottĂ© inlĂ€ggen sol mall. Inte helt raka eller nĂ„gon perfekt sömnad blev det, men de fyller sĂ€kert sin funktion. För en som knappt nĂ„gonsin sytt nĂ„got och som sist sydde nĂ„got för 15 Ă„r sedan pĂ„ syslöjden i grundskolan kĂ€nner jag Ă€ndĂ„ mig stolt över vad jag Ă„stadkommit efter 3 timmars slit. Den mesta tiden gick Ă„t till att lyckas lista ut hur man skulle trĂ€ trĂ„den pĂ„ maskinen. 😜 Fler inlĂ€gg ska det bli utav de tre badhandukarna jag fĂ„tt.

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0