Barn och make fri

Jaha idag åktevmina två älsklingar och jag är barn och make fri till på söndag då de är lediga men jag jobbar idag, imorgon och på söndag. 

Så jag är vaken ännu för jag har inte kommit till ro efter att ha kommit hem från jobbet strax efter kl.21 till ett tomt hus. Helt ensam är jag ju aldrig då syskonet i magen är med mig. 💓

Jag och Linnéa var hos barnmorskan nu igår och Linnéa fick höra sitt syskonskaran hjärtslag för första gången. 💞

Tog lite nya matbilder igår som jag tänkte passa på att bjuda på. 😊

Vecka 30 (29+2)
Vecka 30 (29+2)


Nä, nu får jag se till att pallra mig i säng så jag hinner göra nått mer än sova innan morgondagens jobb. 

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jag misstänker att syskonet är en bror!Kram!

Svar: Det verkar de flesta tro. Joakim, svärmor, min pappa och faster är i varje fall helt övertygade om att det är en lillebror som gömmer sig i magen. 😊 Ska bli spännande att få se vem det är man gått och burit på i 9 månader.
LadyViolett

2016-05-06 @ 21:40:01
URL: http://https://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0