2:a december

Jag har fortfarande inte varit och köpt någon julkapp och jag är rätt säker på att jag blivit förkyld. I natt sov jag i princip ingenting. Jag frös och var varm på samma gång. Det är inte så illa ändå, för så länge det går att tackla med Burana och echinaforce så är jag nöjd. Då är det inte hela värden om jag känner mig tung i huvudet, matt och slö i kroppen mellan varven. Jag blir nog snart frisk ändå.

Jag hade hoppats på snowboard åkning i helgen, men de har inte öppnat backen än- =(

Nu ska jag lägga mig och vila en stund Sen ska jag köra och plocka upp en kollega och köra till vårt uppdrag. Imorse fick jag beskedet att uppdraget var inställt för att min kollega inte vill köra på grund av snön, men för en halvtimme sen fick jag beskedet att jag fått en ny kollega, som är lika galen som jag, eftersom även hon kan tänka sig ge sig ut i det här vädret. Fast så illa är det faktiskt inte. Bara man tar god tid på sig, inte stressar, undviker att köra om och håller avståndet så ska man allt klara sig helskinnad.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Senaste nytt, uppdraget avblåst. Ingen av oss måste ge sig ut i övädret. Jag älskar mitt jobb, men jag skulle inte vilja dö för det.

Jaha, vad ska man göra nu? Träna? Nej, Lady Violett du är faktiskt sjuk! Tända ljus och mysa? Okej, då...fast det känns lite tradigt..

/Lady Violett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0