Min jul är räddad, ett mirakel har inträffat!

Igår efter att min älskling läst min blogg messar han mig och säger att han kommer och hämtar mig om min bil inte blir klar i tid. Han är en riktig ängel. Idag ringde jag för att höra om den där leveransen till bilen kommit än eller ej, för att se hur stor eller liten chansen var att bilen skulle bli klar i tid eller ej. För om min älskling skulle komma och hämta mig så vill han i så fall komma redan imorgon.

Vad sa då verkstaden? De sa att den blir färdig idag och att jag kan komma och hämta den klockan fyra IDAG! Gissa vem fick ur sig ett glädje tjut och hoppade och stutsade av glädje. (Efter att jag lagt på luren såklart). Igår hoppades de på att den skulle kunna bli klar innan jul och nu idag så var budet att den skulle bli färdig idag. Snacka om tvära kast. Nåja, jag är överlycklig för att få hem min röda lilla plutt igen och nåde mig om jag gör illa den igen.

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Va bra att de b,ev färdiga med bilen....Verkstaden kunde ju ta reda på hur lång leveransen skulla vara och låta dej ha bilen och lämna in den när grejorna hade kommit.Så gör iaf Anders..Kör nu försiktigt!!!!!!Kram! PS Magnus har tagit körkort!

2010-12-21 @ 14:48:18
URL: http://metrobloggen.se/skaningen
Postat av: Yvonne

Kör nu försiktigt!!! Kram!

2010-12-21 @ 18:42:14
URL: http://metrobloggen.se/skaningen
Postat av: Yvonne

Visst är Ulla och Bella söta i filten!

Hur går det med bilkörningen?? Kram!

2010-12-29 @ 14:03:55
URL: http://metrobloggen.se/skaningen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0