Snälla, låt min jul bli räddad!

På lucia lämnade jag in min bil på verkstad för reparation. Jag fick beskedet att det skulle ta max 5 arbetsdagar, men troligen skulle den blir klar tidigare.

När veckan började närma sig sitt slut blev nästa bud att den skulle bli klar idag eller imorgon och när jag ringde idag, var beskedet att de hoppades på att den skulle bli klar innan jul. IHOPPAS PÅ!!!!!! INNAN JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den måste bli klar senast på torsdag!!!!!!!!!!!! Hur ska jag annars ta mig till mitt julfirande som ligger 40 mil bort??????????? Tågen är ju säkert överbokade så här års och är de inte det så är det säkert inställde på grund av snön.

Hyra en bil är väl kört de med. Det brukar vara trixit att få tag i en till en vanlig helg och till julhelgen lär det ju knappast vara enklare. Jag är ju inte direkt ensam om att åka bort till jul. Det här händer bara inte. Min bil måste bara blir klar i tid, den måste det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hade jag vetat att det kunde bli såhär, så hade jag inte lämnat in bilen nu. Jag har redan varit tvungen att hyra två bilar för att kunna jobba något sånär, men jobbet har blivit lidande för att jag inte haft tillgång till bil fullt ut och ska nu julen också bli förstörd????

/Lady Violett


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Tråkigt att de inte hålletr vad de lovat.Kan du inte hota med reklamstionsnämnden??Visst var väl historien rolig..

Kram!

2010-12-20 @ 16:21:53
URL: http://metrobloggen.se/skaningen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0