Förlängd ovisshet

Igår fick jag beskedet från chefen att jag kommer att få en förlängd provanställning från den 15 december till den 15 februari. Det var med blandade känslor jag tog emot detta besked. Det känns på ett sätt jobbigt att fortsätta leva i ovisshet om vad som ska ske efter att min förlängda provanställning gått ut. Jag känner en oerhörd stress och press av att vara provanställd och det påverkar mig negativt. Samtidigt är jag glad över att få fortsätta ett tag till, för jag trivs jättebra. Jag skulle så gärna vilja genomgå en ögonlaserbehandling, men det kan jag inte göra förrän jag antingen lyckats spara ihop 35 000 kr eller har ett fast jobb så att jag kan ta det på avbetalning. Visst får jag ta det på avbetalning redan nu om jag vill, men jag tycker att det är dumdristigt att ta något på avbetalning innan jag har en säker inkomstkälla. Imorse när jag drog upp persiennerna möttes jag av ett snöbeklätt torg, nu har alltså snön även kommit till mig. =) /Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Förstår att det kan vara frusterande att inte veta,men du får ha tålamod..Töserna tyckte att det blåste om rumpan,så de smet kvickt in igen.Kram!

2010-11-24 @ 15:20:24
URL: http://metrobloggen.se/skaningen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0