Måndag

I lördags var jag och J på lägenhetsvisning. Vi var nöjda med den och tackade ja till den, tyvärr hade en annan också gjort det som hade högre köpoäng än oss, så vi får leta vidare.

Idag är det strålande solsken och jag kom ganska nyss hem från en promenad med Kajsa. Vi har inte setts på mycket länge, så det var trevlig att ta en promenad med henne i solskenet. Vi gick på ställen här som jag aldrig gått och fick därför se lite nytt innan min flytt. Det får nog allt bli en löparrunda för mig idag efter att jag tvättat klart.

Jag försökte göra en egen header och lägga in på bloggen. Det var svårt att göra den och jag lyckades inte lägga in den. Nu tror jag dessutom att den har helt fel proportioner, så det blir till att börja om från början.

Den jag gjorde som jag måste göra om ser ut såhär:

Texten syns inte så väl och den är lite väl fyrkantig.

/Lady Violett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0