Söndag

Idag inledde jag dagen med en sovmorgon, sedan blev det en 5 km joggingtur i skogen. Det var varmt, men härligt. Aldrig förr har 5 km känts så långt. Jag tror allt att det är ett tecken på att jag behöver komma ut och jogga betydligt oftare än vad jag gör.

Just nu tvättar jag, medan J pluggar i köket. Det är inte lätt att dela ett studentrum och värre lär det bli när resten av korridorarna kommer hem efter påskhelgen, för då kan inte J plugga ostört i köket och vi tvingas vara i samma rum hela tiden. Jag får hoppas på fortsatt solsken, så att jag kan vara ute när J pluggar.

Ikväll blir det grillning om jag får bestämma. Jag hade köpt hem grill-grejer redan igår, men det blev ändå inte grilla av igår. Det är perfekt väder för grillning och grillat är ju så gott, så jag ser allt fram emot att grilla ikväll jag.

Dax att se till tvätten.

/Lady Violett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0