Då har första lasset med nya möbler anlänt =)

Idag kom möbellasset från Ikea med vår dubbelsäng, tv-bänk och vårt skrivbord. På fredag kommer möbellasset från Ulfåsa möbler med vår soffa och matgruppen som jag fick tag på idag. Matgruppen vi först tänkt köpa oss var slut i den färgen vi ville ha och de skulle inte få in fler först i september, men nu hade de fått in en liknande matgrupp som vi nu köpt istället. Nu saknar vi bara ett soffbord i möbelväg. =)

Det börjar bli svårt att packa ur flyttlådorna, för jag har kommit till sådana saker som jag inte har någonstans att göra av förtillfället. Saker som ska ställas i bokhyllor och i tv-bänken. Tv-bänken är inte ihopmonterad än och bokhyllorna står i J:s studentrum. Nu får jag istället lägga min energi på att tomma hans rum, så att vi kan flytta hans grejer till lägenheten. Jag håller just nu på och tömmer hans bokhyllor.

Imorgon ska jag inviga vårt tvättstuga och fortsätta tömma J:s rum på grejer och flytta dem till vår lägenhet.

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0