Glad som en lärka och arg som ett bi...

Jag är glad som en lärka för att jag och J idag har lastat in första flyttlasset till vår lägenhet. <3 Det känns så härligt att jag nu kommer att kunna komma igång med att fixa i ett hem som är vårt. Jag längtar så efter att åka till lägenheten och fixa efter jobbet imorgon. =) Något säger mig att morgondagens arbetspass kommer att kännas ovanligt långt.

I helgen har jag även hunnit med att träffa J:s och min familj lite. =) Fick även hjälp av min syrra, pappsen och fastern min med lastandet på mitt flyttlass. Tack så mycket till er! Detta innebär att nästa visit kan vi ägna åt att bara umgås och ha det trevligt. =) Tyvärr kunde jag inte ge mamsen någon kram denna gång. (Hon vet själv varför). Därför får du nu en cyber kram av mig. KRAM! Vi hann även med en liten tripp till Skåningen för att hämta mina vinterdäck, som hon varit så snäll och förvarat åt mig.

Jag och J firar snart 5 år som par. Tyvärr kan vi inte fira det på dagen D för jag jobbar från kl.07.00-21.00. =( Vi smygstartade därför redan nu och unnade oss en natt på hotell. <3

Innan älsklingen for fixade han mitt internet. Skönt att ha det tillbaka, man är ju något beroende om man säger så. =P

Hamnade nästan genast i en konflikt på nätet. (Där av titen "arg som ett bi"). Jag orkar inte gå in på några detaljer just nu, för nu måste jag sova. Ska upp kl.04.00 och borde därmed ha lagt mig för längesen.

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0