Jag hade fel

Arbetspasset kändes inte alls ovanligt långt, så jag hade fel. Tiden bara rusade iväg och jag fick vara med om mycket nytt och kul. =)

Idag har jag haft en effektiv dag. Efter jobbet har jag varit i nya lägenheten större delen av kvällen. Jag har packat upp gejer ur flyttlådor, diskat saker som legat i flyttlådorna. (Eller ja, diskmaskinen stod väl för själva  diskandet), men ändå...

Jag har även planterat blomlådor och en tomatplanta på balkongen. =)



En med blommor...



och en med smultron, jordgubbar, basilika och persilija.



Sist, men inte minst. Tomatplantan. =)


Nu får jag hålla tummarna för att J ska vara nöjd med det jag har gjort i vårt hem. Det är tråkigt att han jobbar och bor på annan ort i sommar. Hade varit trevligt om vi hade kunnat fixa allt gemensamt. =(

/Lady Violett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0