Borde sova nu...

För ungefär en halvtimme sedan kom jag hem från jobbet och jag borde redan vara i säng. Jag borde inte sitta vid datorn, det är ett som är säkert. Det är bara så svårt att komma hem, för att sen bara gå och lägga sig med en gång. Jag är en person som förespråkar 8 timmars sömn, men när man kommer hem kl.23.00 och ska upp kl.06.00 är ekvationen redan omöjlig att lösa, så jag ställde mig och strök kläder inför morgondagen och satte på datan min. När jag ändå inte kan få min skönhetssömn, kan jag åtminstonne se till att ha välstrulna kläder på mig.

Skönhetssömn eller inte, nu är det sängen som gäller. Vill i alla fall försöka vara någorlunda skärpt inför utbildningsdagen som väntar mig imorgon. =)

God natt!
/Lady Violett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0