I-lands problem

Jag har varit utan internet i några dagar nu. Tror det är routern som spökar. Jag har provat alla åtgärden som den föreslagit utan resultat. Jag har till och med installerat om skiten. Nada!. Nåja, förhoppningsvis ska mitt mobilabredband fungera i nya lägenheten och då har jag snart ett fungerande internet igen. =)

Inflyttning är nu på fredag =D (typ). Får nyklarna på fredag i alla fall, men, åker till J:s familj samma dag för att ta tag i flytten av mina grejer. Pappa stackarn har fått leva bland mina flyttlådor och möbler i sin tvåa de senaste två månaderna.

Det kommer nog dröja ett tag innan lägenheten blir bebolig. Måste i alla fall få dit något att sova på innan jag kan flytta in. Gärna något att sitta på och äta vid också.


Nä, nu ska jag fortsätta jobba.

God natt!

/Lady Violett

PS: Det går sådär med att vara tyst, men jag kämpar vidare med det. DS:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0