Nyklippt

Idag har jag varit hos frissan och det var verkligen på tiden. Jag har inte varit och klippt mig sedan september, men nu är det i alla fall klippt. =P Jag har sedan jag flyttade hit klurat länge på vem jag ska gå till. Det finns ju alltid en hel drös av frisörsalonger oavsett var man väljer att bo i landet. Frisörsalonger och pizzerior kryllar det visst alltid av. 

Nåväl, tillslut var fick det bli den som låg närmst. Det visade sig vara ett bra val, för det var ett bra ställe jag hamnade på. Jag hade visst turen att hitta en bra frissa på första klippet. Hihihi

Ny frisyr kräver en ny profilbild. Får se hur länge bloggen tänker bråka med mig denna gång innan jag får bytt profilbilden.

Denna lediga dag har jag även ägnat åt löpträning, promenad och allmänt hemma myss. (Även kallat "Unga mödrar" och té).

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Du använder väl händerna när du tecknar???? Alltså blir det ju språkvård när du sköter om dina händerKram!

2011-06-14 @ 21:19:31
URL: http://skningen.wordpress.com/
Postat av: yvonne

Ny frissa kräver ett foto!Visst var det fyndigt!! ? Ha en bra dag vännen!♥kram!

2011-06-15 @ 09:45:13
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0