Nymålade naglar

Jag har aldrig brytt mig särskilt mycket om mina eller andras naglar och har borsett från några somrar i min tonår haft kortklippta omålade naglar. Visst har det hänt ibland att jag haft på lite transparent lack som jag sedan låtit flagnabort, men mer tid än så har jag inte lagt ner på dem.

Nu de senaste veckorna har ett nytt intresse för mina naglar väckts hos mig. Jag har börjat att sköta mina nagelband, fila mina naglar och jag har börjat använda nagellack som jag inte låtit flagnabort utav sig själv, utan jag har istället använt nagellackbortagning som jag tagit till när lacket börjat att flagna. Idag har jag till och med köpt ett nytt nagellack som inte är transparant och även ett topplack. Jag har också beslutat mig för att spara ut mina naglar lite.

Såhär blev resultatet efter att jag invigt de nya lacken.

Handen är lite småglansig eftersom jag precis somrt in den i Helsosan.
Jag är fortfarande inte riktigt haj på att måla, men övning ger färdighet sägs det...


Jag har även idag bokat in en klipptid till imorgon eftermiddag. Jag har beslutat mig för att riktigt rå om mig själv nu när jag är lite ledig och älsklingen inte är här. Vill ju vara riktigt fin när han och jag ska ses nästa gång. <3

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: yvonne

Då kan man säga att du har haft "språkvård"!!!!!Ja det var en härlig resa ,men vad trött jag blev.Är för gammal för sådana strapatser..♥kram!

2011-06-14 @ 15:45:48
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0