Bloggar från mobilen

Vilken spännande dag det är idag. Solen skiner. Jag fick bråttom till uppdraget imorse. Polisen hade visst bestämt sig för att spärra av just den vägen som jag skulle ta. Imorse när jag vaknade hade jag glömt bort varför jag ställt klockan så tidigt. Så lång tid tar det inte att köra till uppdraget att jag måste kliva upp riktigt nu. När jag satte mig i bilen kom jag ihåg varför jag skulle upp så tidigt. Jag skulle ju tanka bilen, men det hade jag ju inte tid med nu. Bensinen räckte som tur var och jag kom fram till uppdraget med andan i halsen, men dock i tid. Dock var det ingen där att tolka till. Det visade sig att min samordnare givit mig fel tid, så istället för att vara precis i tid till uppdraget var jag en timme tidig. Det blev till att uppsöka närmaste mack och tanka,. Jag visste att jag kört förbi en ganska nyss, så jag struntade därför i att använda min gps. Körde såklart fel bara för det. Tur var det för då fick jag chansen att se en kvinna som var ute med sina två Papillons. =) Efter dagens första uppdrag hade jag en stor lucka i schemat och eftersom dagens andra uppdrag skulle vara i närheten av min fasters bostad, tänkte jag att jag kunde passa på och hälsa på. Får dock på vägen ett mess från min samordnare att stanna där jag är, för det hade kommit in ett annat uppdrag i närheten av där jag var, så någon annan fick ta det uppdraget jag skulle ha haft. Därför sitter jag och lunchar på ikea nu. =) Snacka om händelserik dag och än är den inte slut. Ikväll ska jag på kursen Konsten att köpa valp. Det ser jag fram emot. Nu är det kaffe dax. / Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0