Stormen Berit

Stormen Berit ställer visst inte bara till det för dem som bor söder ut i vårt avlånga land, utan visst även för mig som bor lite högre upp i landet och som inte har så farlig blåst. Jag skulle genom gå en lasek operation idag, men fick ett samtal från memira i förmiddags om att läkaren var fast i Skåne, så operationen kunde inte genomföras idag. Fick en ny tid imorgon, men eftersom man efter en lasek operation bör vara hemma en vecka och inte får köra bil på en vecka ställde det till det för mig som tagit ut precis en veckas semester för att kunna genomföra operationen. Turligt nog fick jag beviljat flex av chefen på måndag, så nu kan jag vara hemma de där sju dagarna + en till , då jag enligt schemat är ledig på tisdag. Skönt att jag kunde få en ny operations tid så snart, så att jag inte tagit ut en veckas semester förgäves och att jag fick beviljat flex.

/Lady Violett


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hoppas att ögonläkaren kan komma.Så nu är det tid att opereras.Du får berätta mer sen.Vad dom gjorde vad det kostade o.s.v.Lycka till!!!!Kram !

2011-11-28 @ 18:22:19
URL: http://skningen.wordpress.com/
Postat av: Yvonne

Godmorgon! Då kan du inte se ordentligt på ett par dagar då?? Du har inte sagt ett ljud om bilolyckan.Blev du skadad??Då fick du inte mycket för din lilla röda pärla ,tråkigt! Hoppas att allt går bra med ögonoperationen.Morgonkram!

2011-11-29 @ 09:26:59
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0