Lite av varje

Idag har jag en ledig dag. Dagen har jag ägnat åt hemma-spa med örtbad och ansiktsmask. Jag har även varit och veckohandlat. Ute är det grått och regnigt och det passar mig bra, för då kan jag sitta hemma och pyssla utan att få dåligt samvete. =)

För en tid sedan pysslade jag ihop några halsband, nu när jag har tid, så tänkte jag lägga upp bilder på hur det blev.


Här är två av tre halsband jag pysslat ihop.


En liten närmare titt...


En lite närmare titt på den här också...


Den tredje gav jag bort.

Egentligen är jag inget vidare på att pyssla, så det är väl lika bra att tillägga att det jag egentligen ämnat göra var öronhängen, men jag förstod ganska snabbt att jag inte skulle lyckas göra två hängen som såg likadana ut...

Nu i helgen har jag förresten varit på loppis och då blev det shoppa av. Jag köpte lite ditt och datt.


Dena här pajformen är en av de ting jag köpte på loppisen och den blev min för 15 kr. =) Servetthållaren i bakgrunden är inte från loppisen, utan är köpt på ett café i Dalarna.


/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0