En summering

Här kommer en summering av vår helg i Stockholm. Vädret blev inte riktigt lika illa som befarat. Helgen bjöd på en lugn fredagkväll med en titt på "Fråga Olle dokumentären". 

På lördagen hade vi skapligt väder med en och annan solglimt. Jag hade valt att ha på mig min nya orangea klänning som jag inhandlat helgen före. (J ansåg att jag var något för uppklädd, men det struntade jag i). =)  Lördagen ägnade vi åt ett besök på Naturhistoriska och Cosmonova, inget edera var särskilt imponerande ansåg jag. Inte heller turen till Kaknästornet som vi tog därefter. Bättre upp var vår middag på Jensens Böfhus. Där tog vi några öl och åt oss mätta på härliga kötbitar och desert. På damernas fick jag även en komplimang för min fina klänning, så jag anser mig ha gjort ett gott klädval. =) Efter Jensens tog vi oss till Liljeholmen för några öl till på O`Learys, men där var det fullsmokat, så vi valde att invänta matchens slut på en Thai restaurang runt hörnet där vi tog oss var sin öl. Trevligt ställe, får ta och prova deras mat nästa gång vi åker till Stockholm. När våra öl var uppdruckna och det visade sig att vi suttit kvar efter stängningsdags gick vi tlllaka till O´Learys där det nu fanns sittplats även för oss. För att inte bli överförfriskad körde jag på vatten och mozzarellasticks.

På söndagen var det grått och regnade, så det blev inga större bravader innan det var dags att åka med tåget hem.

En riktigt härlig helg som jag ser fram emot att göra igen! =)

/Lady Violett


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vilken härlig helg ni har haft!! Kram!

2012-04-26 @ 13:23:36
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0