Strålande

I torsdags blev mina nya löparskor invigda och igår hade jag en strålande dag, trots att solen höll inne med sina strålar.

Igår jobbade jag lite extra på förmiddagen vilket gjorde att jag kom upp innan tuppen och fick mer ut av dagen.  

Dagen började med ett arbetspass på 5 timmar, därefter tog jag en sväng till Lidl (hade fått tips om att de har billiga sport bh-ar där), men de var dessvärre slut. Åkte därefter till gymmet där jag började med att luncha på Ólearys, eftersom det var lunchdax och jag länge varit sugen på att prova deras lunchmeny. Mätt och belåten vad det dags för gymmet. Körde mitt pass, simmade sedan 10 längder och avslutade det hela med bubbel- och bastubad på relaxen.

Med min nyvunna energi begav jag mig till Maxi för veckans veckohandling. Förutom mat, fyndade jag tre tröjor, två par leggins och en sjal och allt för strax under 300 kr. Mycket nöjd. =)

Väl hemma drog jag igång med att laga kvälls mat till mig och J. Tacogömma blev det och hallonkesella med färska hallon till efterrätt. En riktigt lyckad dag må jag säga och det som glädjer mig mest är att om mindre en månad kommer jag ha nästan 10 timmar mer i veckan och typ 2500kr mer i månaden, slipper köra bil till jobbet varje dag, utan kommer istället kunna gå och cykla och på så sätt få den vardagsmotion som jag idag saknar. Gymmet kommer ligga nästan runt knuten. Snacka om ökad livskvalité. =D

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0