Som det kan gå när fejan är på...

Igår var jag och fick mina naglar fixade. På kvällen laddade jag upp för fredagsmys med Inga. Nyfixade naglar, en kall öl, godis, popcorn och hyrfilm. Innan jag hann starta filmen fick jag på fejan se att ännu en skulle ha fredagsmys med Inga, så hastigt och lustigt valde vi att lämna Ingorna hemma och dra till Augustifesten. Det var riktigt trevligt. Köpte en ny väska och fick "se" och lyssna till Kalle Baah för första gången. Är ju något kort i rocken och så stod ett jäkla tält i vägen, så att se något var inte det lättaste. Så nu har jag funnit ännu en favorit artist och beställt alla deras skivor och varit i gott sällskap. Filmen fick vänta till jag kom hem, så det blev sent i säng. Filmen var sådär tyckte jag. Idag började jag dagen med ett pass Body Pump på morgonkvisten. Där. Inte nog med att jag fick en härlig kick start på dagen, fick jag och den jag umgicks med igår en fika inbjudan som vi inte var sena med att tacka ja till. :) /Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0