Tillbaka till verkligheten

Igår tog semstern slut och jag for åter hem igen, efter över 3 veckors bortavaro. Kändes konstigt att ha varit hemifrån så länge.

Idag var min första arbetsdag efter semstern. Det var så härligt att vara tillbaka och få träffa alla igen. =) Idag var även premijären för mitt nya uppdrag på jobbet.Gud så utmanande, spännande och kul det var. Tror bestämt jag kommer kunna trivas med mitt nya uppdrag riktigt bra. (Lite tidigt att säga kanske efter första dagen, men en bra start vart det allt).

Nu är jag hemma igen efter en 10 timmar lång arbetsdag och känner mig upprymd och fylld av energi. =) Hade bara J också varit hemma hade det varit helt perfekt.

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0