Årets julklappar :)



Denna mysiga poncho fick jag av mina underbara svärföräldrar.



Dessa varma och fina raggisar har J:s farmor stickat åt mig. :)



Denna bilstereo fick jag av min älskade J. <3
u


Detta vackra fat med kupa fick jag av J:s farföräldrar. På det ska det serveras födelsedagstårta. :)




Dessa varma och skönt fårskinnstofflor fick jag också av svärföräldrarna. :)


Marianne fick jag av J:s små kusiner och anteckningsblocket och chokladen fick jag på jobbet. Har ännu ett paket från jobbet liggandes under granen där hemma. :)

Har även på jobbet fått en fin tomteflicka av gammel tomten och en shoppinglista till kylen av hustomten. ;)

/Lady Violett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0