Mör

Efter dagens snowboardåkning är jag nu när i kroppen, men det är det värt. :D Gud vad kul det var. Nästan inget hasande ner på bakkanten, endast en vurpa i luften och för övrigt få vurpor i backen, gör dagens åk på Stenkällargården till mitt personbästa.

Dock var jag inte unik i mitt nya snygga skidställ som inhandlades igår på min och J:s spontan shoppingtur i Örebro. Fanns ännu en med lika god smak som.mig. Hade inte varit unik i mitt gamla heller, för det fanns ännu en i sånt med. Hade inte för avsikt att vara unik heller, så sproll.

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

snowboardåkning är inget för mej.. Du får kolla om du har rätt när jag sätter in svaret!! Så många klappar du fick!!Ola m familj åker till kläppen i januari! Kramen!

2013-01-01 @ 14:40:04
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0