Uppföljning

Bilen stod kvar när låssmeden väl kom och öppnade upp garageporten åt mig. Det var förväl det. Den hektiska veckan kom till enda och en ny vecka inte fullt så hektisk som den föregående fick sin början igår. En riktigt bra början blev det också. Jag var ledig och A kom på besök. Jag fick en jättefin blomma av A som nu står och pryder köksbordet här hemma. Vi tog oss en tur i stan där vi ägnade oss åt shopping, sushi ätande och fika på ett urmysigt fik. Efter att A åkt och J kommit hem fick jag ett par jättefina men besvärliga guldörhängen av J. Besvärliga att få på och av, fast avbiten är bra, eftersom jag har en tendens till att alltid lyckas tappa bort ett av mina örhängen titt som tätt, därför är det bra att dessa sitter som berget på för att minska den risken.

/Lady Violett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0