Äntligen =D

Igår fick jag äntligen tillbaka min bil från verkstaden. Reperationen som var beräknad till en dag tog en vecka. Det var så skönt att få tillbaka min egen bil efter en vecka med lånebil. Jag är alltid så nojig när jag kör någon annans bil och att det var en högre självrisk på lånebilen än på min egna underlättade inte precis. Turligt nog var J så snäll att han körde in lånebilen i garaget åt mig, så att jag slapp den pärsen i alla fall.

Nu funkar i alla fall fjärrlåset och vänster backspegel går nu att ställa in utan att jag behöver trycka på glaset. Synd bara att servicen inte blev gjord medan bilen ändå var inne som försäljaren föreslagit, men han på verkstaden hade visst inte fattat galoppen och endast gjort en offert på servicen. Jag hade förvisso bett om att få en offert, men tanken var att den skulle göras och delges mig per telefon, så att jag skulle kunna ge klartecken och få den gjord innan bilen skulle hämtas hem. Nåja, får helt enkelt vänta med att serva bilen ett par veckor till och stå ut med en lånebil ännu en dag.

/Lady Violett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0