Nytapetserat

Idag kom målarn i ottan och gjorde det fint i hall och kök. =) Det blev som jag tidigare nämnt en favorit i repris. Den tapet vi tidigare valt till gästrummet i förra lägenheten gjorde sig mycket fin som halltapet också.

Se själva...
Bilden är tagen innan allt kommit på plats igen efter tapetseringen. Behöver J:s hjälp att lyfta tillbaka byrån, för jag glömde be målaren hjälpa mig med det innan han for.
 
En lite närmare titt.
 
Kökstapeten var även den en favorit i repris och den gjorde sig bra även i detta kök. Eller vad säger ni?
Vår matplats =)
 
Och en närmare titt även på denna...
 
Nä, nu ska jag allt lägga mig för att sova. Imorgon väntar mitt sista arbetspass innan min livsförsta sommarsemster drar igång! =D Bäst av allt är att mitt <3 kommer hem över helgen imorgon.
 
God natt!
/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0