Precis vad jag behövde

Jag lider av inför semstern stress. Så mycket som ska ordnas hemma vid och på jobbet innan semstern börjar och idag är det exakt en vecka kvar till semstern. Huamej... För att årgärda detta valde jag ställa in en planerad dans jag blivit bjuden till. Var så mycket som skulle göras inför dansen som bara bidrog till min stress och jag kände heller inte att jag kunde lägga ner all den tid som krävdes för att följa med på den och ge den en ärlig chans, så det blev till att lämna återbud.
 
Den inställda dansen gav mig tid till att träna och beta av några måsten på min att göra inför semstern lista, så nu känns det som jag har allt under kontroll och på så sätt mår jag mycket bättre.
 
Jag är så glad för att jag lyssnade på min kropp och gjorde det som behövdes för att stressa av, även fast det kändes jobbigt att lämna återbud. Träningen gav mig den avkoppling och energi jag behövde för att ta tag i mina måsten och den iställda dansen gav mig tiden till att börja beta av dem. Nu kan jag börja se fram emot min semster istället för att känna mig stressad av den närmar sig. =)
 
Snart dags att åka och jobba och då hoppas jag att jag hinner beta av några mina måsten som jag har att ta i tu med där.
 
/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0