Ännu mera shopping

Denna veckan har jag shoppat som bara den. I onsdags köpte jag flera nya snygga plagg och idag har jag köpt ännu ett par nya träningsskor. Köpte nya träningsskor för drygt tre veckor sedan, men blev då blåst. Gick på att köpa löparskor till att ha till inomhus träning. (Försäljaren hävdade att de skulle fungera lika bra som inomhusskor), men jag får skitont i fötterna av dem. Försäljaren sa säkert bara så för att alla innomhusskorna var slut i min storlek. Idag har jag i vart fall köpt ett par fitnesskor, hoppas verkligen dessa kommer fungera bättre. Denna försäljaren tyckte inte man kunde ha löparskor till inomhusträning. Löparskor är gjorda för att springa raktfram i och inte till att hoppa runt oh röra sig i sidled som man gör på innomhuspass, sa denna försäljaren. Får hoppas denna försäljaren sålt mig ett par bra skor nu då. Vill ju kunna träna utan att hålla igen för att slippa smärta i hålfoten eller benhinnor under passen. 
 
Köpte mig även ett par slag-träningshandskar att ha när jag tränar kick och box eller box-pass, för att slippa anväda gymmets handskar. De luktar skunk och är oftast förstora. Har man egna slipper man dessutom stå i kö till att hämta och lämna dem.
 
o
Håller tummar och tår för att dessa ska vara bra. På tisdag blir jag varse, för då ska både skor och handskar invigas på ett 75 minuter långt kick och box pass.
 
/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hoppas att skor och handskar ska vara bra!Vi hade en sån säck med kläder som ska vidare till olika vänner.Kram!

Svar: Sådana säckar är bra. =) Ja, jag får verkligen de nya skorna ska är bra. Köpet av de andra var verkligen bortkastat, som att slänga pengar i sjön. Försökte hhärda ut och se om de blev bättre med tiden, men gav upp. Ha det så bra! Kram!
LadyViolett

2012-06-29 @ 22:25:10
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0