Skatteåterbäring

Jaha, då har man fått tillbaka på skatten. Alltid lika spännande att se vad man får efter man gjort sina avdrag. Denna gången var det för mina jobbresor jag gjort mitt avdrag och nu när man jobbar på riktigt och inte bara sommarjobbar kunde man också fått tillbaka en och annan slant och det vart allt glädjande. :)
Vad göra med dessa extra slantar? Resa eller shoppa? Eller spara? I mitt fall har jag valt att spara det mesta och sen får jag se vad jag gör med resterande. Kan hända att de i slutändan hamnar i bröllopskassan eller så väjer jag att unna mig något annat.
Igår var det förresten exakt ett år kvar till bröllopet. Känns som en evighet. Så mycket jag vill göra som ännu är allt för tidigt att göra.
/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0