Goda resultat såhär långt =)

Var idag på tremånaders kontroll på memira och det såg riktigt bra ut. Ögonen ser ut att läka som de ska, synskärpan var bättre än förväntad efter den tid som gått och trycket var som det skulle. Har samma synskärpa på båda ögonen nu, vilket jag egentligen inte borde ha med tanke på att  jag alltid sett sämre med höger öga även med glasögon och linser. Ögonläkaren var noga med att påtala att ögonen ännu är under läkning och att synen inte lagt sig tillrätta än och att det kan hända att höger öga "finner sin plats igen" och med andra ord kommer att få sämre synskärpa än vänster. Håller tummar och tår för att höger öga ska trivas med sin nya plats, så att jag fortsättningsvis kan se lika bra med höger som med vänster öga. Eftersom min syn är så pass bra som den är nu kommer ögonläkaren nu att skicka ett intyg till transportstyrelsen på att jag nu inte längre behöver glasögon eller linser när jag kör bil.

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0