Kunde inte låta bli

Det stora som jag och J just nu står inför är den kommande flytten som ska ske om drygt en månad. Mycket ska göras inför den. Lite är redan gjort, men mycket är kvar. Dock i väntan på det nya hyreskontraktet får vi vänta med adressänding osv. Packning av flyttlådor har jag fått hålla mig i skinet för att inte börja med riktigt än. J vill inte leva bland flyttlådor allt för länge, så jag får hålla mig till tåls ett litet tag till.

En annan stor händelse som jag och J står inför är vårt "stundande" bröllop. Det hade jag inte tänkt att vi skulle börja planera förrän vi blivit klara med flytten, men jag har liksom inte kunnat låta bli.

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0