Stressade visst alldeles i onödan..

Har jobbat 6 dagar denna veckan och pluggar på distans paralellt med min heltidstjänst. Har även denna veckan behövt jobba lite extra över min heltid, så det har varit rätt kämpigt: Jag upplevde även att arbetsbördan på mina studier var mer än vanligt. NO SHIT!! Hade missat att den här modulen skilde sig i tid från de två första. De två första modulerna varade i två veckor var, så jag utgick från att även modul tre skulle vara i två veckor, men så var det inte. Tre veckor lång var denna modul, så jag har plugggat arslet av mig alldeles i onödan. Får trösta mig med att det i alla fall innebär att nästa vecka blir en lugn vecka på studiefronten.

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0