Bröllops uppdatering

Idag ringde kyrkan och bekräftade vår vigselbokning, så nu är det klar att vi gifter oss den 8 juni 2013. =) Dock blev tiden för vigseln ändrad från kl15.00 till kl.16.00, men det tycker jag bara är bra, då det var den tiden jag från början efterfrågat som då inte fanns.

Nu när vårt bröllopsdatum blivit bekräftat kunde jag ringa hotellet och bekräfta vår preliminära bokning av bröllopssviten, så nu är det även spikat och klart var vi kommer att spendera vår bröllopsnatt. Jag tog även tillfället i akt att boka håruppsättning, så nu är även den biten bokad. Ska redan i december tillsammans med min frisör bolla lite ideér på olika håruppsättningar, då jag ännu inte riktigt bestämt mig för vad och hur jag vill ha håret.

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

WOW!!! Så långt ni kommit i brölops förberedelserna.Läste din kommentar om att hålla truten. Önskar dej lycka till :-D !!!!! Övning ger färdighat det vet du.. Kramen!

Svar: Vi har kommit längre än så nu. Igår köpte vi vigselring till mig. Eller jag, för Joakim var inte med eller jo, det var han via mms. Det är lite klurigt att planera bröllop när Joakim när vi ännu inte bor ihop för tillfället. Hoppas så innerligt att han ska få jobb med pendlingsavstånd så att han kan flytta hem igen.
Hålla trutten är jag dålig på, men det går framåt. =) Kram!
LadyViolett

2012-10-02 @ 15:03:29
URL: http://skningen.wordpress.com/
Postat av: skåningen

Bra att det går framåt.Kram!

2012-10-02 @ 22:20:44
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0