Renovera mera :-)

Idag var jag en sväng till huset igen. Planen för dagen var att måla matkällaren. Kratta löv i trädgården och planterar penser runt väderkvarnen.





Hann inte måla färdigt. Då jag är nybörjare på det där med målning så hade jag använt för lite färg på rollern när jag målade taket, så jag fick bakläxa, så det var bara till att göra om och rätt.

Hann ungefär halvägs med att måla väggarna med pensel där rollern inte kommer att komma åt, men klart hann jag inte...

Några löv blev heller inte krattade, men planterat runt väderkvarnen blev det.



Blev dock inte riktigt nöjd med antalet blommor, så det blir tills att köpa några fler och flytta om lite till jag blir nöjd.

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Godmorgon!Oj så flitig du har varit. Joakim är längre än du så han kan nog klippa trädet.. Det är alltid bra med beröm för sin träning.Du får vänta med bilder på vårt sovrum... Kram!

Svar: Godmorgon! Joakim verkar inte så sugen på att klippa träd. Han tycker istället att vi ska anlita någon att klippa det åt oss. Mina kollegor har nämligen tipsat oss om en som ägnar sig åt det. Vi får se hur vi ska göra.
Ska bli roligt att få se bilder på sovrummet när det är klart. Väntar med spänning på det. :) Kramar!

Vad skönt att träningen går bra. Har smärtan börjat att avta också?
LadyViolett

2013-04-18 @ 07:49:22
URL: http://skningen.wordpress.com
Postat av: Yvonne

Man ska klippa träden rätt!!Är där inte parenna blommor som kommer runt kvarnen?? Kram!

2013-04-18 @ 10:14:36
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0