Invigningen av Tele2 arena

Igår var jag på invigningen av Tele2 arena. Så igår fick jag se Panethos utanför arenan. Inne i arenan uppträdde en artist som jag inte hört talas om förut som kallade sig för Zhala. Hennes musik var inget för mig. Därefter var det Robyn som entrade scenen. Var besviken över hennes show (eller det lilla jag kunde se av den). De låtar jag hört på radion förut var bra, men de andra var sådär. Efter Robyn kom min favorit. :-D Lars Winnerbäck! Dock gjorde han sig inte så bra i en så stor arena. Han ska man se på en mindre scen utomhus en sommarkväll med renodlade Winnerbäck fans och inte tillsammans med en massa Kent fans. Kent var altså sista artisten för kvällen. Jag ratade Kent redan som liten när jag hörde en låt med dem hemma hos mormor när de gästande sen kväll med Look har jag för mig det var. Dock måste jag säga att deras musik inte var så illa och de hade helt klart den bästa showen. De gjorde sig tveklöst bäst i den stora arenan av dem alla.

Dock hade vi stå plats och inte nog med att jag fick oerhört ont i kroppen av att stå så länge, såg jag typ inget annat än nackar och massa ljus. Är för gammal och helt klart för kort för stå plats.

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0