De första bebisprylarna

När jag var i Skåne inhandlade jag det allra första bebis plagget.

Det blev en enkel vit body i storlek 56.
 
Det kändes märkligt att handla utan J och då det jag egentligen varit ute efter var slut i de storlekar jag ville ha blev det inte mer shoppat än så även fast jag såg fler fina bebisplagg.
 
Men tack vare dedda (morfar), mormor och gammelfaster blev det fler prylar till älsklingen vår som fick följa med i resväskan hem.
 
Av dedda fick bebisen dessa tre gulliga bodys i storlekarna 50, 56 och 62. =)
 
Av mormor fick bebis en söt liten nallemössa med matchande skor som bebis förhoppningsvis kommer att kunna ha när vi ska hem från BB och en tuff Barbapappa pyjamas. =)
 
Mormor hade även köpt dessa nappar till sitt blivande barnbarn. =)
 
Och denna gosiga Teddy Björn fick bebis av sin gammelfaster. =)
 
/Lady Violett
 

Kommentarer
Postat av: yvonne

Vad många fina babysaker ni har fått .. Kram!

2013-12-16 @ 18:38:38
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0