Foto fix

Min goda vän L:s dator och externa hårddisk har kraschat, vilket inneburit att hon förlorat nästan alla sina bilder. Hon har därför bett alla sina vänner att skicka bilder på henne, hennes familj och framför allt på hennes dotter. Därför har jag idag gått igenom alla mina bilder, de som jag bränt ut på skivor, de jag har i datorn och de jag har i min kamera, där jag plockat och bränt ut alla de bilder jag har på henne och hennes familj. Det blev 99 bilder totalt tagna mellan åren 2008-2013 som jag ska posta till henne.

Nu när jag ändå var i farten att greja med mina bilder insåg jag att även jag var i behov av att backa upp mina bilder, då den senaste backuppen jag gjort var från 2011. Därför har jag idag importerat in alla bilder från min kamera till datorn, organiserat dem, beställt framkallning på 214 bilder av dem, samt bränt ut en säkerhetskopia på alla mina bilder från 2012-2013 på skiva.

Jag och min man har ännu inte fått nästa några bilder från vårt bröllop ännu, men vi har dock fått en skiva med de bilder som vi tog innan vigseln. De är ännu inte färdig arbetade, men här kommer dock några av bilder som utlovat. :) Lite bilder från fotograferingen före vigseln...
Min vackra brudtärna och brudnäbb fick även de vara med på några kort. <3
Mor och dotter fick vara brudtärna och brudnäbb <3 /Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Jane Cobra Ekelund

Så fina ni är! Du är så otroligt vacker! Och Linda och Denise är ju SÅ fina.Det var så fint alltihop.Jag vet jag var närvarande men tyvärr var det min ledarhunds lediga dag. Tur det finns foto.Huset är bara så mysigt ,Bra jobbat(kämpat )! Älskar dig prinsessan Guldlock

Svar: Tack mamma! Älskar dig också! <3 Om du vill ha lite bröllopsbilder, så kan jag framkalla några till dig med.
LadyViolett

2013-07-11 @ 00:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0