Gröna Lund VS Liseberg

Igår var jag på Gröna Lund med jobbet. Jag har alltid hört att Liseberg ska vara så mycket bättre än Gröna Lund, men nu efter att jag varit på Grönan för första gången kan jag säga att jag inte håller med om det. Jag kan även konstatera att jag inte alls hade blivit för gammal för karuseller. Hade urkul på Grönan igår! :-D Jag tyckte Grönan hade fler roliga karuseller att välja på än Liseberg. Det kan i och för sig också bero på att jag inte åkt dem förut, men har åkt de på Liseberg mer än en gång. Men än dock tyckte jag ändå att Grönan hade fler rafflande åkattraktioner än Liseberg. Sen kan det även ha berott på att jag var på Grönan med ett gäng likasinnade åktokiga som förhöjde upplevelsen.

Nåja, hur som haver åker jag gärna till Grönan igen. Fanns en hel del karuseller kvar som jag inte hann med och så hade de ju dessutom en karusell som till och med jag fick pirr i magen av. Eclips. Eller svindel kanske det snarare var...

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Både Grönans och Lissebergs karuseller får var ifred för mej..Snygga möbler ni har köpt.Kram!

2013-07-16 @ 23:55:58
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0