Hemma fix

Idag har vi mestadels tagit det lugnt och tagit en långpromenad för att utforska vår nya omgivning, men vi har även ägnat oss lite åt hemma fix.

Jag har bytt torklina på vår torkställning. Då linan som satt i på vår torr och spruken och saknade stora delar plast.



Torkställningen innan jag bytte lina.


Torkstälkningen efter att jag bytt lina. Som ni ser räckte inte torklinan vi köpt hela vägen runt, så det blir till att köpa lite mer.

Mannen min har fixat lite han med. Han har satt upp duschstång och drapperi i vårt badrum, så nu kan man dusch både på ovanvåningen och undervåningen. Så nu slipper vi köa till duschen. :-)


Såhär fint blev det. :-D

Fler projekt har vi här hemma. Som bland annat att...


...snygga till den här rottinggruppen som vi fått av min kollega. Vi har tänkt att sprutmåla den vit. Klä in kuddarna med några plädar och köpa kuddar till kuddfodralen jag köpt till att använda som ryggstöd.

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ha ha köa till duschen??? Ni kan ju duscha samtidigt ;-) Det blir snyggt med utemöblerna.. Kram!

Svar: Lite för dåligt med plats i duschen där uppe, men nu när Joakim fått upp duschstång och drapperi här nere kan vi få plats att duscha ihop. :-) Kram!
LadyViolett

2013-07-03 @ 19:42:00
URL: http://skningen.wordpress.com
Postat av: Yvonne

Bra Men ibland så kan det vara skönt att duscha själv. Häftig hoj du har skaffat dej Kram!

Svar: Ja, så sant så. Ibland är det skönt att duscha själv. Idag sålde jag min gamla hoj. Kram!
LadyViolett

2013-07-03 @ 20:07:11
URL: http://skningen.wordpress.com
Postat av: kaffehörnan

Hejsan tjejen

Vad fint de blev härligt pyssel. Ha de bra

Svar: Tack så mycket! Ha det bra du med!
LadyViolett

2013-07-04 @ 01:08:18
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Yvonne

Visst var jag modig som vågade gå så nära ormen och att klappa den.. Hoppas att du fick ett bra pris på din gamla hoj... Ha en bra kväll... Kram!

2013-07-04 @ 20:36:44
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0