11 timmar i sträck...

Gick och lade mig utan att ställa väckarklockan igår. Det resulterade i en yrvaken Sara som med ett ryck vaknade upp efter 11 timmars sömn och kom på att hon visst hade behövt ställa klockan. Tvättid 7-14 och hon gjorde sitt uppvaknande kl.10. På med mjukiskläder och ner med tvätten. Efter en långfrukost ifärd med att gå ner med andra omgången tvätt kommer ett sms kl.11.05. "Ville bara kolla så att du inte glömt vår intervju?" Ajfan, hade helt glömt bort att jag skulle på intervju kl.11.00. Efter en snabb dusch kom jag fram till intervjun 40 minuter försent i en bil med lysande varningslampa för elfel.

Inte min dag idag...
Och lite förmycket huvudbry, oro, anspänning och göra lite förlänge.

Vila och återhämtning får bli helgens melodi.

/Lady Violett




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0