Full rulle

Idag har jag haft ett fullspäckat schema från morgon till kväll. Dagen började med att jag fick gå upp tidigt trots att jag inte skulle börja jobba först kl.16.00. Hade nämligen en hel del som skulle hinnas med innan dess. Dagen började med att jag blev genomsvett när jag skulle fylla bilen med flyttlådor som jag skulle ta med till huset direkt efter att jag fått mina ögonbryn fixade på salong. Ögonbrynen blev annorlunda men bra. Betydligt bättre än när jag själv gör det.

Väl i huset passade jag på att packa upp lite ur flyttlådorna jag tagit med mig innan det var dags för mat och nästa punkt på dagens att göra lista. Efter luchen var det till att hämta J och ta sig till kyrkan och träffa prästen. En lustig figur den där prästen. Och humor hade han å. Vi gick igenom vigselprogramet och körde ett litet genrep och det var inte utan att man darrade till på rösten, så rörd vart man (jag).

Efter mötet med prästen var det dags för mig att jobba.

/Lady Violett




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0