Helt paff!

Snacka om att jag vart överraskad idag. Denna regniga onsdag hade två helt underbara människor i mitt liv kokat ihop en helt fantastisk överraskning åt mig. Jag vart helt paff! Jag och en kollega/vän skulle mötas upp en kortis idag för att han var nyfiken på att få komma och titta på mitt blivande hus. Inget konstigt i det. Det var något vi pratat om att göra en längre tid, men när en vit bil kör upp brevid oss utanför huset med ännu en kollega/vän i borde jag kanske ha hajat till att något var på gång, men inte då. Hade ju i veckan fått veta att hon ska på bröllop i helgen till grannen i huset mitt emots dotter, så jag tänkte att det var ett lustig sammanträffande att hon var ifärd med att hälsa på dem precis samtidigt som jag och min andra kollega/vän skule kika på mitt hus. Men det var inget lustigt sammanträffande. Det var helt enligt dessa helt underbara människors överraskningsplan. Det var till mig de båda skulle och med sig hade de fika och...



...denna fina krusbärsbuske. :-)

Ni anar inte hur glad, överraskad och rörd jag vart!

Ni är helt fantastisk underbara! Regnet må stå som spön i backen ute, men för mig strålar solen inombords av er värme och omtanke! <3 Stort tack till er!

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Det är gott att ha goa vänner.Ja det var kul att träffa Gunilla ,vi hade mycket att prata om.Kram!

2013-05-29 @ 18:23:16
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0