Bygelfritt

Jag har nu vuxit ur nästan alla mina bh:ar. Och häromdagen stod det på min gravidapp något i stil med att bygelbh:ar inte är bra att använda under graviditeten och vid amning då bygeln kan klämma och komma att störa mjölkproduktionen och utveckling av brösten under graviditeten. Så därför bestämde jag mig idag för att gå på amningsbh jakt med plats att växa i. Fick dock inte tag i någon bra, så får fortsätta min jakt i skåneland. Men då jag inte äger en endaste bygelfri bh köpte jag mig i alla fall en sådan som jag i alla fall kan ha tills barnet är fött. Det är en sådan där som mer ser ut som en elastisk sportbh än en bh som man trär på sig. Den är rätt stretching så borde kunna ha den ett tag i alla fall och jag kan säkert även ha den efter att jag ammat färdigt också.

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: yvonne

Hur ska du få hem allt det som du har köpt??? Hoppas att du får tag på en bra ammningsbehå!!! Jag får ha tålamod och vänta !!!! Kram !

2013-11-19 @ 21:47:15
URL: http://skningen.wordpress.com/
Postat av: yvonne

Så bra att du slipper bära själv på allt!!! Kram!

2013-11-20 @ 22:28:01
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0