Vecka 20+1

Igår hade jag utlovat en ny bild på min mage, men då jag inte har min egen mobil och därav inte heller blogg appen får det skjutas lite på framtiden. Tog en bild med min digitalkamera igår, men har inte med mig min sladd till att koppla den till datorn så kan inte lägga upp den först jag kommer hem från min Skåne resa.
 
Imorgon kan jag ringa SJ:s hittegods i Stockholm och efterlysa min mobil, men som sagt jag hyser inga större förhoppningar om att åter få den efter att den fått ligga öppet på ett tåg säte i 1,5-2 timmar innan tåget nått sin slutdestination och de ska ha börjat att städa av tåget och i så fall kunnat hitta den om den motförmodan skulle ha fått ligga kvar på sätet. Mitt enda hopp är i så fall att någon vänlig själ ska ha lagt märket till att jag glömt den och varit så snäll och lämnat över den till någon av tågvärdarna.
 
Om min otur bara hade slutat vid det....
 
/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: yvonne

Men hjärtat sån otur du har haft.Hur gick det med trehjulingen?... Hoppas att du får tillbaka mobilen.Kramar om dej!!

2013-12-03 @ 08:49:33
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0